משרד עו"ד ברוקמן - מומחים בתביעות תאונות ספורט ותאונות תלמידים

נפצעת ? ילדך נפצע ?
תאונת ספורט במהלך פעילות ספורטיבית, תאונת עבודה, תאונת כתוצאה ממפגע או כל אירוע תאונתי.. ייתכן מאד שקיימת זכאות לקבלת פיצוי הן מחברות הביטוח (24 שעות עבור ילדים) והן מהגורם לרשלנות.
לבדיקת זכויותיך ללא עלות באמצעות וואטספ ו/או שיחת טלפון פנה עוד היום לפני עוד התיישנות!

על אילו סוגי פציעות ניתן לקבל פיצוי?

ברוקמן משרד עורכי דין

כאן כדי לעזור לך!

משרד עורכי דין ברוקמן הוקם בשנת 2008 ע"י עורך דין יריב ברוקמן. המשרד עוסק בתחום דיני נזיקין ומתמחה בייצוג נזקי גוף בקרב ילדים ומבוגרים.
עורך דין יריב ברוקמן ייצג בהצלחה מאות תיקים עבור לקוחות אשר נפצעו במסגרת תאונות עבודה, תאונות ספורט, תאונות שאירעו כתוצאה ממפגע ופציעות אורטופדיות ואחרות.

פציעה במהלך פעילות ספורטיבית, הן בקרב ילדים והן בקרב מבוגרים יכולה להקנות זכאות לפיצוי מטעם חברות הביטוח עבור ילדים 24 שעות ביממה, עבור מבוגרים מטעם ביטוח חיים, ביטוח תאונות אישיות ומגורמים נוספים, לרבות גורמים צד ג' אשר יש להם אחריות לפציעה (לדוגמא מגרש עם מפגע, מדרכה שבורה , מדרגות לא תקניות ומפגעים רבים נוספים).

בקרב מבוגרים קיימת שכיחות גבוהה יותר לפציעות אשר אירעו במסגרת העבודה, בדרך לעבודה או בחזרה ממנה, במקרה כזה מעבר לתביעות מול חברות הביטוח קיימת גם זכאות להכרה על ידי המוסד לביטוח לאומי על מנת לקבל הכרה וייתכן גם פיצוי.
המשרד טיפל במשך השנים ביותר מ 1000 תביעות של נפגעים שנפצעו ונמצא בשורה הראשונה של משרדים בישראל אשר עוסקים בתחום.

המשרד מעניק שירות בפריסה ארצית וכולל לקוחות מכל קצוות הארץ
המשרד ייצג עד היום אלפי לקוחות מרוצים וחרט על דיגלו מתן שירות ומענה אישי ומקצועי לכל אחד מלקוחותיו, תוך שמירה על מקצועיות ללא פשרות, סטנדרטיים גבוהים ושמירה על אמינות.

לבדיקת גובה הפיצוי השאירו פרטים

כתבות תאונות תלמידים

תאונות תלמידים

תאונות תלמידים תלמידי בתי הספר בארץ מבוטחים כיום בפוליסת ביטוח תאונות אישיות, המוצעת על ידי חברות הביטוח השונות. פוליסה זו מציעה כיסוי ביטוחי במקרה שבו

קרא עוד

לבדיקת גובה הפיצוי השאירו פרטים

התחל שיחה
ברוקמן - משרד עורכי דין ישמח לעמוד לשירותך, כיצד ניתן לעזור?